2013. december 2., hétfő

00. Rejtélyes cikk

Kedves olvasók!
A mai nap - december másodikán - kinyit hivatalosan is a „Szerelem dupla jéggel”-re keresztelt történetes blogom. Hihetetlenül örülök, hogy már nyolcan vagyunk, jó olvasást kívánok mindenkinek, illetve nem tudom hogy az első fejezet mikor jön.
Miss Babe


Kiengedtek egy újabb drogdílert


A napokban szabadult a börtön falai közül Mr. Harries drog birtoklás miatt 6 év után.

A kép csak illusztráció!
A 2005-s évek egyik leghíresebb marihuána birtokosát a 19 éves Gale Harries-t enyhítő körülményeknek köszönhetően 6 év letöltendő börtönbüntetésre ítélte a bíróság. Nagy vita volt afelől, hogy hány évet kell letöltenie, ugyanis egyes források szentül állították, hogy nemcsak birtoklás, de terjesztés is fellépett Mr. Harries keze alatt. A bíróság először tíz, majd nyolc év börtönt ítélt a fegyencnek, de ez pár hónap alatt csökkent hat évre a családja, s az ügyvédje örömére. 

A szülei, bátyja várták kiszabadulásánál, a helyszínt rögtön el  is hagyták, egyik érintett se kívánt nyilatkozni. Sokak reménykednek benne, hogy nem fog visszaesni Harries, viszont rengeteg nagy drogbáró bizakodik a  visszatérésében. 

Dátum: 2011. 03. 17. Szerző: Aiden Sage


9 megjegyzés:

  1. Drága Egyetlen Torim!
    (Figyeled ezt a megszólítást, tiszta hivatalosba vágtam magamat a kedvedért:D)
    Igazán nagy megtiszteltetés, hogy szerény személyes 15 szülinapján nyílt meg a blog, muhahahaha.:D Jó az időzítés:33:**
    Jó lett a bevezető, csak rövid, olvastam volna még :3
    Várom az első fejezetet! :)
    Ölel,
    A Te pici Lizikéd.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Egyetlen Lizim!
      Jáj, köszönöm szépen, igyekszem hozni a következőt, ez csak egy ilyen kis utyi-mutyi lett, hogy kíváncsiságot keltsek bennetek.:3

      Csókol,
      Az Egyetlen Drága Torid <3:*

      Törlés
  2. Én akartalak így szólítani:(( Brühühühühü
    Na akkor simán: TORIM<3
    Már írtam, de itt is megemlítem... Én is még olvastam volna:$ Mondjuk ez pont arra volt elég, hogy felcsigázz. Többet akarok:oo pont mint egy drog függő:$
    NA HALADJÁL!! <3áj láv jú<3
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TORIM<3
      Már írtam, de itt is megemlítem, hogy ez volt a cél, köszönöm.
      Haladok, amennyire csak tudok. loveyou:*<33

      Csók,
      Torid

      Törlés
  3. Drága, Miss Babe/Tori!

    Mikor linkelted a blogodat, azt hittem a név alapján, hogy valami buta szerelmes történet. Tévedtem. Mikor beleolvastam, egyből megtetszett. Remélem hamarosan felkerül az első rész! (:
    Ölel,
    xx Rosalie B.

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Nagyon tetszik az előzetes, csak sajnálom hogy nincs több rész(még)
    Remélem hamar lesz következő..

    VálaszTörlés
  5. Szép a blog kinézete, de van benne egy hiba az elején, ahol véletlenül nem írtad ki a szerelem szót, csak annyit, hogy szerem.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szimpi a blogod. Lesz következő rész is????

    VálaszTörlés